Kad jādomā par SEO?

Katrs, kurš jau ir izveidojis sev mājas lapu vai arī interneta iepirkšanās platformu, tad ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo stratēģija. Arī, ja Jūs pirmo reizi redzat abreviatūru “SEO”, kas nozīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad tiešām – kas ir seo? Vienkāršiem vārdiem, iedomāsimies situāciju, kad esiet izveidojis sev tīmekļa resursu – mājas lapu, kā arī Jūs gribat, lai visi to atrastu unn gribētu apmeklēt. Konkrēti priekš tā būs izvēlēta seo optimizācija. Šeit būs sava veida stratēģija, kurā ir vienots darbību komplekss, kas noved pie tā, ka Jūsu lapa nokļūst līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Uzzini vairāk – https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu

Digitālais mārketings mūsdienās un seo ietekmes vēsture

Mēģinot meklēt, kādā veidā sāka strādāt digitālais mārketings un arī seo optimizācija, varētu norādīt, kā tā pamazām pārtapa no neprasmīga ieroča jau par augstu tehnoloģiju rīku. Attīstības periodā SEO optimizācija ir pārdzīvojusi sekojošus galvenos etapus:
• līdz pat 1998.g. – sākumposms. Šajā laikā vietne tika popularizēta, pielietojot atslēgvārdus suragātpastos. Uz šodienu, ievērojot modernas reklāmas tehnikas, šāda darbība liekas “slikta” jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• 1998.-2009. sākās PageRank periods. Google ir ieviesis šādu darbības algoritmu, mēģinot noteikt vietnes pozīciju, pamatojoties uz to linku skaitu, kas tad pastāv uz doto lapu online vidē;
• Sākoties 2009.gadam, seo stratēģija saka prasīt ievērojami lielāku vērību. Meklētājprogrammas uzsāk karu ar saitēm un arī ievieš ranga rādītājus. Ar šo brīdi nepieciešama kvalitatīva satura un arī labi izdomātas vietnes struktūras izveide, līdz ar to kvalitatīva mājas lapas optimizācija sāka prasīt daudz laika kā arī līdzekļu;
• 2016. gads bija gads, kurā galvenās meklēšanas programmas uzsāka rangu algoritmu paketi. Online vides pārziņiem beidzot palika skaidrs, ka tiem bez pārtraukuma jānosaka, kuri atslēgvārdi jau ir visatbilstošākie, jāpadara lapa ērtāka, jāaizpilda to ar augstas kvalitātes kontentu, jāstrādā pie paša koda optimizēšanas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Lielais pārveidojumu ātrums SEO sniedz iespēju izsecināt, kad ir nepieciešams izsekot pašām jaunākajām ziņām meklēšanas programmu izplatīšanas jomā, tādā veidā mājas lapu izstrāde nokļuva pavisam citā līmenī. Tikai tādā veidā var rēķināties ar ievērojamu mārketinga efektivitāti.

Kādi tieši mārketinga pakalpojumi būs tiešām piemēroti?

Nenoliedzami, seo optimizācija, kā ikviena cita lieta, tiešām ir apgūstāma. Taču, tas nav vienīgi pašas lapas seo optimizācija, visbiežāk seo pakalpojumi ietver kompleksu pakalpojumu klāstu, kur būs piesaistīts liels profesionālu daudzums. Standartā seo speciālists, jau ir tāds cilvēks, kā uzdevumos ietilpst seo audits un stratēģija, savukārt, mājas lapu izstrāde ir jau pārējo darbinieku pienākums. Tagad eksistē ne viena vien reklāmas aģentūra, kas var piedāvāt apjomīgu pakalpojumu klāstu, ļaujot pat pelnīt tieši uz mājas lapām, kur tiek izmantota, piemēram, google reklāma. Tāpēc šajā vietā nebūs taupības jautājums, ir jāmeklē tā veida mārketinga aģentūra, kas jau ir sevi parādījusies kā arī kuras projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Tādēļ svarīgākais būtu jāatceras, ka mārketinga pakalpojumi ne visu laiku iekļauj sevī arī optimizāciju, līdz ar to jāizpēta tieši digitālais mārketings un arī tajā strādājošie speciālisti.

Atbildēt

Close Menu